Svar till Carro!

Eftersom du inte lämnat något mejl så svarar jag direkt på bloggen:

Carro, FSK Dam
om Löpning-/styrketräning nr1:
Va kul att du börjar komma igång igen :) Jag funderar också på att springa frivilligt hemma utöver fotbollsträningarna, men det blir aldrig av, det är mycket lättare att ha någon att springa med, och skulle gärna hänga på dig om det inte va så långt :P Har du några mål när du ska börja spela matcher igen? och är det med vårat lag då? :P

09 Augusti, 22:37
Jaa det känns toppen att få ut och röra på sig. Har tränat lite med RSK i 2 veckor innan jag åkte bort så är nog där jag spelar mina första matcher (om jag blir uttagen förståss), som jag hoppas blir någon gång iår. Vad som blir till nästa år är fortfarande under funderingar. Först ska vi se vart RSK hamnar och sen se hur mycket folk de finns kvar. Just nu så ser det väldigt dystert ut på träningarna och på matcherna blir resultaten kanske inte dem bästa som följd till dålig uppslutning! Så blir det inte RSK så blir det FSK.. Antingen eller.. Jag kommer att komma och provträna med er i November då det är "frigång" och tillåtet med sånt för att känna på resevägen + träningarna och självklart lagkampraterna. Halva grejen är ju att trivas då blir det värt den resetid som de tar. Så det är väl så det ser ut i mina tankar just nu, det måste ju funka med familjen och lillknodd oxå, han är ju inte så stor så han kan ta hand om sig själv på sidan än.


Kommentarer
Anki - mamma till Jamie

Jag har sett att han tjockat på sig :P hihi han ser så go ut! Har ju gett han ersättning efter det att ja ammat honom och då fick han i sig runt 80 milliliter efter att han sugit på mitt bröst då.



Hur mycket äter Liam var gång ni ger han ersättning?



Tack för din hjälp :)

Kram

2010-08-10 @ 09:21:28
URL: http://ankihansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0