Läkarbesök

Läkarbesöket igår gick bra. Han fortsatte min sjukskrivning och vill att jag börjar på sjukgymnastik för mitt bäcken. Jag skulle ta kontakt efter att bebis kommit för att få en remiss. Annars så sa han inte så mkt han skrev i mitt sjukintyg att jag inte kommer bli bättre först bebis är här så om en månad då jag ska tillbax igen så blir jag sjukskriven ända fram till bf. 

Det föll mig att jag nu gjort min sista dag på jobbet redan innan jag viste om det. Men att jobba med denna rygg skulle aldrig gå. Ärligt tror jag inte jag kommer sakna jobbet på ett tag, har varit lite rörigt på sista tiden så skönt att komma ifrån. 

Idag så flyttar min mamma så ska agera moraliskt stöd, köra bilen mellan bostäderna osv eftersom jag inte kan göra så mkt anna, bära går inte och springa i trappor NO NO!!! 

Nä ska kliva ur sängen och ta en varm dusch eller ett bad kanske. Lill tösen i magen har hållt igång bra både igår kväll och nu på morgonen. Längtar så tills dem där små fötterna kommer ut och vi kan pussa på dem varje dag ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0