85% färdig

Tänk om 42 dagar kanske vi håller i henne. Sjukt att tänka så när man idag inte ens vet hur hon ser ut. Jag har börjar drömma massa stressande och konstiga drömmar, antar att det är för att jag på ett förvirrande sätt känner mig redo men samtidigt inte. 

Imorgon knackar vecka 35 på dörren och magen har sjunkit ännu mer. På morgonen kan den va lite högre upp men ju mer dagen går så känns det som om hon ska ramla ner mellan knäna på mig. Slemproppen har släppt i omgångar men den har släppt till och från hela graviditeten men ibland kommer lite blod i så misstänker att nått ändrats där nere oxå eller att det är att hon fixerat sig kanske.

Hur som helst så längtar vi efter att pussa dem små kinderna.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0