Äntligen juni - vår månad

Även om jag är hemma så springer tiden iväg.. Jag har börjar göra lite hårspännen som jag sysselsätter mig med.. Liam har varit dålig i 3 dagar så han har fått stanna hemma från dagis.. Han tycker det är skit pest då mamma inte orkar busa med honom hela tiden! Han hostar och snorar men inge feber men energi finns!! Jag gör mitt bästa men räcker inte alltid..

Magen mår fint gick in i vecka 37 idag. Försöker känna efter om man känner nått som kan tyda på att det närmar sig men här är det så lugnt i kroppen än så dröjer nog ett tag till iallafall. Men tycker hon kan komma snart för börjar bli otålig och alla längtar vi så.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0