...

Började igår då jag kände att jag hade ont i halsen och idag så har det runnit ur näsan på mig oxå. Är så trött på att vara sjuk och min bm sa att emunförsvaret blir nedsatt under graviditeten och jag som redan har nedsatt från innan måste ju ha ett obefintligt nu. Men jag krigade på mina utbildningar på jobbet idag och tycker det gick väldigt bra, dock gick jag hem tidigare för min röst försvinner hela tiden så lite svårt att göra mitt jobb som 80% handlar om kommunikation och rösten tog slut efter lärlingarna. Nu sitter jag hemma och funderar över middagen... Tycker det är tråkigt att laga mat man lagar ju alltid samma, nästan!
 
Imorgon är jag ledig ska börja med att SOVA. Ska bli skönt men lillfia i magen brukar börja sparka vid 7-8 så brukar bara vara att gå upp då för magen far ju åt alla håll och kanter.. Synd att jag inte vet hur man lägger upp en film för då hade jag kunnat visa er men den far från sida till sida.
 
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0