Babyboom

Man brukar ju säga att faller en så faller fler?!.
Det smittar nästan värre än magsjuka...
 
Det är verkligen så i mitt lilla umgänge för av 5 vänninor så är vi 3 som är preggos, 1 som precis har fått och 1 som fick förra året. Det är helt sjukt med tanke på att 1 av oss som är gravid nu verkligen inte hade planerat det eller ens anade att hon va det i början. Vist jag va inte så snabb på att hajja det heller men det är en annan historia....
 
Men det är helt klart ett babybooom år precis som året 2010 då jag väntade Liam. Det som oxå är kul är att 2010 var ett riktigt pojkår och det verkar det vara i år med. Av dem jag vet är gravida (Inte bara oss 3-4 utan av alla) så väntar dem flesta killar, som har varit på RUL (dem andra vet vi ju inte förståss), det är jag och någon till som väntar tjejer. Snacka om att dessa töser kommer ha pojkar att välja bland, om så önskas det kan man ju inte veta haha.
 
Hur som helst 2015 är ett år för oss att se fram emot och det kommer "ploppa" bebisar ;)
 
Är någon av er som läser detta inlägg gravid eller nyss föt?
Vet ni vad ni väntar eller vad var det ni fick ni som redan fött?
Lämna gärna en kommentar vore lite kul att se om det jag tror att det är ett pojkår stämmer.
 
 


Kommentarer
Anonym

Underbart❤

Svar: Ja det är super kul ❤
wall-iie

2015-03-12 @ 17:44:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0