I magen finns det energi när mamma försöker sova 👶


79 dagar kvar och hon växer på för fullt där inne. Kan inte riktigt fatta att jag ska bli mamma igen, det går lixom inte in.. 

Ikväll nu när jag la mig i sängen så har hon sparkat och bökat på massa så magen har fart åt alla håll och kanter. Det är så mysigt då man känner och ser hur der rör sig där inne, känns som om man aldrig kan tröttna på det. Ska väl inte säga att alla sparkar är mysiga finns ju dem sparkarna hon får in som sitter klockrent i sidan eller ner i bäckenet för hon har ju fortfarande gott om plats att vända på sig så visa sparkar neråt (om ni förstår vad jag menar) gör för jäkla ont. Men det tar nog inte lång tid innan det blir för trångt och hon tvingas lägga sig nedåt och dessa sparkar är ett minne blott. 

Nä nu ska jag försöka sova är ju en dag imorgon oxå 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0