RIF Dam

Som fisken i vattent trivs jag i min nya klubb och med nya nummret och märket på bröstet :)
 

Bilden tagen av facebook                                                Från Cupen i helgen

Rimbo 1                                                                        Rimbo2
 
 
I helgen for vi till Hallsta för att spela lite boll. Jag fick spela med Rimbo 1 och det gick super bra för oss i gruppspelet vi var obesegrade tills semin och hade 10-0 i målskillnad i gruppspelet. Jag fick faktiskt göra ett riktigt snyggt mål där jag klackar in bollen mellan målvaktens ben ;) I semin får vi möta Rimbo 2 och all press ligger på oss och allt ligger i våra händer. Men Sofie i mål för Rimbo 2 storspelar och har bomat igen så där fick vi inte in några boll istället så får dem in en boll i våran kasse och vi förlorar den prestige fyllda matchen med 1-0. Efter det så får vi svårt att hämta oss och vi åker även på en torsk i matchen om 3 pris :( riktigt surt för jag tror vi att om vi vunnit mot Rimbo 2 så hade vi tagit Upplands-Ekeby i finalen. Rimbo 2 gör en bra match i finalen men får ingen utdelning det vart avgörande på straffar som Ekeby vinner.. Men men inte så mkt att hänga läpp för vi laddar alla om inför vår cup i februari :)
 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0