Schema träning..

Eftersom laget tränar ikväll och jag jobbar så fick jag ta saken i egna händer och körde på 65 minuters styrka med pilatesboll och hantlar. Jag kan berätta att träningsverkan från i måndags inte hade lagt sig imorse då jag vakna men attans den som ger sig, nej var bara att hugga tag och köra ;) Vill ju inte komma efter! Men vill ha vår nu så man kan börja ut och springa lite, vist kan ju ge mig ut nu men skulle bara vara rädd för att halka och då blir det lixom ingen bra träning med konditionen så får försöka springa lite extra på fotbollsträningarna sen köra på med styrkan här hemma så mkt som möjligt.

min träningsvecka:
Lördag: simning 40-50 min + lite fotbollslek 1h
Söndag:
Måndag: Egen hemma träning 40min styrka med pb (pilatesboll) och hantlar
Tisdag: (fotbollsträning men jobbade)
Onsdag: Egen hemma träning 65min styrka med pb (pilatesboll) och hantlar. (eftersom jag missar styrkan med laget ikväll pga Jobb)
Torsdag: Fotbollsträning
Fredag:
Lördag: Fotbollscup
Söndag:

Ja det blir en del denna veckan men får passa på då jag inte har Liam, vad ska jag annars göra för att tiden ska gå? Sambon och jag jobbar ju helt olika tider så ses ju inte så mkt tyvärr :(
 
Bilden snodd från FB.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0