I can be that one!

Halloj!
Måndag idag och den startade inte som jag hoppats på. Vi gick och la oss tidigt igår för att vi alla skulle upp och till jobb tidigt idag men kära lilla Liam som somnade 19:00 var fortfarnde inte vaken då jag vaknade 8.00. Nä jag kände på honom och han var väldigt varm plus att han sovit bra många mer timmar än han brukar så var det bara ringa runt till jobb och förskola för att säga att vi blir hemma idag. har mest legat i sängen och tittat på emil och hans hyss.
 
Helgen som var så hade jag fullt upp jobbade för fotbollen fredag kväll och söndag dag så vart inte så mkt "ledigt" denna helg. Nu så ska jag fixa lite till med denna eviga tvätt innan jag ska börja med middagen och älskling kommer hem :)
 
Hoppas ni haft en fin helg :)
 
Vi längtar en massa till sommarn det ska bli så skönt att slippa dessa bråk på morgonen om klädern och bilar som man måste starta i tid varje morgon för att hinna med alla hinder som kan uppstå på vintern.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0