Mysig Onsdag

Vaknade tidigt trotts att jag somnade rätt sent igår för att jag tänkte jag skulle sova länge då jag inatt inte får så mkt sömn och det är uttagning till cupen imorgon och då vill man ju kunna ge allt. Men gick upp och käkade lite frukost sen legat och tittat på tv fram till 10:45 då det var dags att möta upp A för en lunch på esplanaden. MKT trvligt..
 
Snart sja jag ut och skotta fram bilen som står bakom massa nysnö som fallit imorse.. Är rätt trött på denna snö just nu. Men när jag fått fram bilen så ska jag ta mig upp till jobbet för ett stängningspass.
 
Räknar ner tiden till fredag då min lilla Liam kommer hem igen och vi ska iväg på lite fotboll :) Han har tjatat så mkt om det (precis som jag) så ska bli roligt att ta med honom så han får titta lite :)
 
Nä ska leta fram skyffeln och ge mig ut! Ha en fortsatt bra onsdag och hejja på svergie lite extra från mig med då jag missar den :( Men hejja hejja!!
 
 
Min gullegris!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0