30/11-12

Hej!
Nu blir ni förvånade va?!
Ja, det här med bloggandet har varit på is ett bra tag men jag finner inte så mkt motivation i att blogga då jag inte vet vad jag ska skriva om!
 
Men tiden flyr och vardagen ser helt annorlunda ut nu mot vad den gjorde då jag bloggade sist. Liam är snart 3 och tiden springer iväg. Han är en mysig kille som gillar att leka med sina bilar han gör oftast det man ber honom om och sen slutade vi med napp då han fyllde två. Att sluta med nappen var lättare än vad jag trodde och han accepterade det på en gång. Vi ska börja med att vänja av honom från blöja till sommarn, det blir nog tuffare!
 
Jag har bytt fotbollslag igen och ser framemot 2013.
 
Ja, vet inte riktigt vad jag ska fokusera på att skriva om men OM jag börjar igen så blir det nog lite blandat ;)
 
kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0