Så vad är på gång?

Liam blir 2 år på lördag och jag får rent utsagt panik på att tiden går så fort. Man gör samma sak varje dag och till helgen ska man hinna med 1000 saker. Lillskrutt är det bästa som finns och hans plats kan ingen någonsin ersätta!!

Fotbollen är igång men vi har haft 2 förluster nu i början och det går lite segt att få in poängen men än är inget färdigt och säsongen är lång (som tur är).

Jobbet går bra och jag trivs väldigt bra just nu. Trivs med den dagliga utmaningen som man oxå kan se som träning. Sen är ju arbetskolegerna blande dem bästa man kan ha faktiskt!! Jaa vi har jäävligt kul (oftast iallafall).

Jag då? Jaa, jag har fortfarande inte varit frisk 2012 men hoppet lever kvar. Nu är det ju björken som spökar med sin pollen och sen kommer det där nedrans gräset som är ännnnnnnnnu värre!!!

Hoppas ni alal mår bra!?

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0