<3

Snutten bara växer och växer.. Snart blir han 2 år och jag minns det som om det vore igår dagen då han föddes. Det var den absolut bästa dagen i mitt liv <3

Nu börjar han bli stor och pratar en hel del både sånt vi förstår och sånt vi inte riktigt förstår oxå. Han springer och älskar att leka med sina bilar. Dagis rullar oxå på bra och han trivs som fisken i vattnet..

Vi kommer att ha honom varannan vecka då vi flyttat isär och det känns väl sådär att bara få se honom halva tiden (om ni förstår). Men det är som det är och jag hoppas att Liam tar det på ett bra sätt och att det kommer bli bra för oss alla 3. Liam är den som ALLTID kommer vara prio 1.

Imorse vaknade han med ett leende och tittade frågande på mig och frågade "mamma, bil?" hihi han gillar att åka bil så tur att jag haft bil till dagis dena vecka har underlättat lite faktiskt :)

Jaa, annars så springer tiden som vanligt och man hinner hälften av allt man tänkt!! Men förhoppningsvis så lugnar det sig snart..

Hoppas ni alla mår bra?




Kommentarer
Linda

Ohoo är det gudmors lilla kapten;-)

2012-03-29 @ 20:22:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0