En tid av Jobb

Har fullt upp samtidigt som jag kämpar för att överleva mot denna jävla pollenallergi! gräspollen är i fullgång och min näsa lika så, kliande ögon och en ständig molnande huvudvärk. Jag ska inte gnälla nu för det är så skööönt med sommar och sol, tänk om man fick ha det så här jämt.

Ingen har väl missat att EM är igång och jag svär lite över att jag jobbar stängningar nu 3 nätter i rad. Men i helgen då blir det EM och kanske lite vin som lockar i skåpet här hemma.

Sen så står en fajt mellan FSK - RÖ på tapeten på söndag. Förra matchen var ju en rysare så gissar att även denna kommer hamna i samma fack, vi får se.

Ååh måste berätta att jag hittat mitt borttappade CV :) Nu ska det finslipas lite sen till hösten blir det att kaske börja kika på lite nytt. Ingen bråtska men börjar kännas i kroppen att stressen och tyngden av jobbet börjar ta ut sin rätt. ;)

En annan sak jag inte berättat är att jag och mamma åker till Kreta i september och vi ska bra NJUTA och ta det gallet LUGNT, njuta av solen och en för hoppningsvis vecka i SOL!

Måste lägga på så ni får ha det så bra tills vi skrivs igen! Njut av solen och sommaren snart är den mörka tiden här igen. Chill och grill ;) hörs!


Jag och mina sköna bönor från Mc Donalds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0