En helg

Denna helg har varit full med jobb. 12-21 lördag söndag och idag är man ganska seg men sov bra inatt så Liam och jag har varit ute från 9:30 tills nu (12:14). Såå skönt men lite små kyligt så gäller att klä sig ordentligt.

Vi gick ner på stan och jag hittade en tröja som jag bara älskade ;) Får se om jag har den på lördag, då blir de fest!

I veckan så har jag rätt så slappa tider på jobbet ett tyngre pass på torsdag men det är nog ingen fara. Sen är jag ju ledig hela helgen som kommer. Då blir det först väddöcup på lördagen och sen utgång på kvällen med alla möjliga ;)


Äntligen så har snön kommit och vi fick chans att åka lite snowracer innan dumma plogbilen kom och drog bort den och grusade så nu blir det att springa i backarna istället.. Puh*



Kommentarer
Fia

Vilken jätte fin tatuering!

Vill själv ha en den, en blomranka tror jag =)

2012-01-23 @ 13:57:11
URL: http://sofsan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0