Nervös!

Träningen i torsdags gick rätt bra. Känns som man börjar våga ta för sig lite mer nu efter några träningar. Så kul att jag vart kallad till cupspel i helgen oxå har ju inte vågat hoppas så mkt än så vart lite förvånad.

Imorgon så drar vi till Märsta och vikingahallen för att spela vikingacupen. Vi har en väldigt tuff grupp men inget är ju omöjligt innomhus och med rätt inställning och lite tur så ska detta kunna gå vår väg :)
 
Våran Grupp A
Rimbo, Robro, Ifk Täby, Vasalund, Bele/b 2, Vaksala Div.4

Matchtider:
Ifk Täby 08.35,
Robro 10.40,
Vasalund 12.20,
Vaksala 14.00
Bele/B 2 17.20.
 
Kul men jääävligt tuff grupp!

Nu ska jag lägga mig i soffan med mitt glass vatten och bara njuta en stund innan det är dags att hoppa i säng.

Hoppas ni får en trevlig helg :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0