Humör!

Är trött, snoret rinner och åter igen är jag inte hundra. Fast det har jag ju inte varit på hela 2012 nä fy vilket hemskt år. Men 2013 ska bli mitt år :)

Idag så har jag jobbat i stort sätt hela dagen 10-18- Imorgon blir det jobb 11-20 sen snabba puckar för att hinna till träningen men räknar på att bli någon minut sen då den börjar 20:15 och det är ca 15-20 min dit från jobbet. Sen är det inte så många dagar kvar till semestern. Sitter och funderar på vad man ska hitta på för nått medans man är ledig förutom att fira Jul och Nyår. Jag funderar på om man ska bila ner till Göteborg och ta in på hotell och sen se sig om där nere, har ju aldrig varit där. Skulle självklart oxå vilja åka till Ullared oxå.

Nä annars så händer det väl inte så mkt just nu. Försöker mest hålla mig stående då det är många som hamnar i magsjukor och annat just nu. Jag dras med lite kråkor i näsan men känns som om man inte ska gnälla då det finns dem som har det värre!

Nä, ska ta en dusch och sen hoppa i säng! Så god natt på er och sov så gott...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0