Halloj!

 
Denna vecka har ju varit kaos. Det har ju fallit en hel det snö skulle gissa på närmre 7dm om inte mer. I onsdags var nog det värsta då satt jag fast i bilkö i 5h en resa som vanligtvis tar 1h. Men väl hemma så lovade jag mig att inte åka ut med bilen mer denna vecka och det har inte heller behövt då jag jobbat resten av veckan. Denna helg har jag 5h övertid och det kommer att behövas har ju bytt bort något pass plus att jag legat sjuk förra veckan så det är mer än välkommet så man får en liten summa i januari.

Nu är det 1,5 v kvar till lite ledighet. Kommer va ledig över jul och nyår och börjar inte jobba igen först 6 Januari. Ska bli så skönt få mysa massor med Liam och spendera lite tid med R. Vi har inte varit lediga en dag tillsammans sen september så det är på tiden nu :)

Ja, snart bär det av till jobbet så ska plocka lite till här hemma så man inte behöver göra det imorgon då jag är ledig :) Nej då ska jag sova och sen träna lite tror jag ;)
 
 
Ta hand om varandra och ha en trevlig 2a advent!

Kramis


Kommentarer
anonym

Vem är den såkallade R?

Svar: Hej Anonym! R är min sambo :)
wall-iie

2012-12-09 @ 12:02:07
Anonym

Vadå är ni tillsammans? Tycker du om han?

Svar: Självklart älskar jag om min R <3
wall-iie

2012-12-09 @ 12:12:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0