Hej bloggen..

Japp, vi har legat sjuka i 1 vecka nu eller ja kanske inte legat ner men är kanske oxå därför de håller i sig. Idag fick jag hämta Liam på dagis för att han hade spytt :( Lilla killen! Han gjorde de igen då vi kom hem sen sov han i 4h.. Tur att jag är ledig i helgen så vi kan krya på oss nu.. Jag har jobbat från i onsdags fast jag varit "lite" krasslig, men måste ha pengarna, men trivs väldigt bra på jobbet just nu så är faktiskt ganska roligt endå!

Liam fick diagnos höstblåsor men demförsvann på 4 dar så han har varit på dagis den här veckan fast idag blev som den blev :( Sånt man får räkna med då man har småbarn, och vad gör man inte för sina hjärtan?!

Jag har en djup hosta som inte ger sig och nu har även Liam börjat hosta. Annars så börjar halsontet släppa men mornarna är värst och jag har en rikitg viskey röst, tur att drycken te är uppfunnen! haha!!

Jimmy är den som är friskas av oss (om någon inte viste de sen innan,haha) Men tror att han börjar snora han med nu faktiskt.. Ondcirkel.. Jaa det kan man kalla det!!!

Men nu vet ni varför det inte bloggats så mycket denna vecka..

Förresten mitt i allt detta så har jag faktist blivit ett år äldre ;) Så grattis till mig!! :)

Ha en toppen helg nu alla som läser!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0