Kort kort om helgen!

I fredags så var Sara här en sväng med barnen hjälpte henne med lite saker på datorn och sen fikade vi och snackade skit mest.. Barnen lekte så bra och klockan rann iväg. På kvällen åkte jag hem till Sophie och hade fredags mys, de bjöds på mat och en hel det snacks. Var en riktig toppen dag!!

Lördag så var de match mot märsta som jag skrivit om i tidigare inlägg. Sen på kvällen så var Jimmy på fest och jag och Liam hängde hemma hos mormor som bjöd på mat :)

Söndag så hämtade vi Jimmy i furusund och på vägen hem så köpte vi Pizza.. mums! Sen vart de ens väng ut till Öset för middag och lite senare så åkte jag hem till Sara och tittade på tv och bara tog de lugnt.

Jaa de var några korta rader om vad vi haft för oss i helgen slänger upp lite bilder från i fredags :D


Liam stälde sig upp för första gången utan stöd. Han såg nog hur Milian gjorde!!

 
Sötisarna Liam och Milian!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0