Tisdag

Oj oj oj en hel del har hänt den jag skrev ordentligt sist.

Precis då vi varit på banken för ett lån till nya bilen så var det en köpare som hörde av sig på Aduin. Han kom och testade den och vi tog i hand på att han skulle köpa den. Sjukt vad allt har lagt sig som ett puzzel och löst sig precis då de är som vikitgast. Så jaa Audin har sålts till en annan lycklig ägare inne i Sthlm. Så iom detta så vart jag skuldfri plus lite till sommarkassan :D

Då vi varit och lämnat bilen till nya ägarn och vi fått betalt så gick vi in på elgiganten och plockade ut två nya mobiler till oss. Jimmys gamla trokänare började bli till åren och min gick ju sönder tidigare den veckan. Så en Nokia Slide till Jimmy och Nya HTC Incredible s till mig :) Är riktigt nöjd med HTC, grym mobil med snygga appar och en totalt överlägsen mobilkamera ;) och 4" skärmen gör den rikitgt cool!!

Liam skrutt har blrjat säga Pappa. Men när han ska säga Lampa så blir det oxå pappa.. haha!! Men han pekar på lampan och säger pappa så vi förstår att de är Lampa han vill säga egentligen. Men ordet han säger hela tiden nu är iallafall pappa. :)

 

Min knäppa lillebror som härmar en lemur som liam vart jätte rädd för på tv. 

 När Liam vart så där rädd så jömde han sig hos pappa :) hihi sööt


Utslagen hjälte!



Kommentarer
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Ja, hon är så duktig så :)



Nu börjar det närma sig snart springer dom runt :)

2011-03-29 @ 22:04:28
URL: http://itssaralife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0