Thats me, take it or leave it!


Har väl varit lite sådär med träningar för mig. Har hållt mig till fotbollen vilken gymkortet visade 7/1  8/2  8/3. Jaa en gång i månaden är väl kanske lite väl lite, men jag har iallafall gymmat gratis! Var så att Jimmy skulle kolla när dem drog för gymkortet men hittade aldrig att de dragits och på något vis så fanns jag inte inlagd fast jag har ju fått ett kort?! Aa jag fattade ingenting, men nu ska de tydligen vara fixat men jag skulle säga till nästa gång jag checkar in att de har strulat så dem ser att de funkar från och med nu. Jag skaffade ju gymkortet då de var special pris vilket dem inte hade nu. Men då fick jag till en drive som dem hade senast vilket var billigare än de jag skrev på tidigare, så de var ju kanon sparade några kronor på de ;)

Ikväll blir det iallafall fotbollsträning igen. Vi som tidigare haft en dag i veckan har denna vecka 3 (om vi inte får någon träningsmatch till helgen). Nästa vecka är de 2 men då vi har matcher på helgen så har vi bara 1 tränings dag :( Så de gäller att ta vara på chansen och träningstillfället. Ikväll skulle de bli mycket spel så de ser vi fram emot.

Vi skulle haft Upplandscup match på Lördag men Sunnersta fick inte ihop lag så den vart inställd, istället skulle vi då köra en träning eftersom vi inte har träningar på söndagen men har planen i vallentuna bokad. Sen blir det Fest för hela slanten på kvällen med laget.

Förresten så har jag och Carro nu gått med i FSK:s styrelse. Så ska bli spännande och se hur det funkar och vad vi kan bidra med :)



När de gäller min mätning och vägning så har de legat lite på hyllan jag tog mitt mål vid nyår och istort sätt står kvar där nu 68-69 kg. Vist de skulle inte skada att gå ner några pannor till men jag mår bra och tänker kanske inte så mycket på de nu. Men vist ställer jag mig på vågen några gånger i veckan men den säger samma sak oftast. Nää, om jag ska satsa på viktminskinig så är den träningen jag kör nu inte så jätte bra kanske där vi mest bygger muskler. Nää har funderat på att testa en diet som en vän till mig testat och gick faktiskt ner ganska mycket. Men har även läst på andra bloggar som testat de att dem gått ner en hel del så vist är man sugen. Grejen med dieten är att jag inte vet hur den ställer sig till min hårda träning? ska mejla en tjej som säljer och höra. Men skulle gissa på att man kanske får lägga in ett till mål om dagen och då blir nog kuren lite dyr om man ska slutföra ett helt program. :/ Vi får se! Träningarna å andra sidan kanske blir lite lugnare nu då vi går ut och serien närmar sig, så då kanske de skulle funka men aa bäst att prata med en som gjort och kan de där sen innan.

Men så ser väl statusen ut idag. Jag tar dagarna som dem kommer och oftast så hinner jag inte med allt som varit planerat. Men thats me, take it or leave it!!



Kommentarer
Marie-Från en prematurmammas hjärta-

såå fin du är:D

Paulina

haha, Björn Rosenström is the shiet!

2011-03-11 @ 19:54:05
URL: http://vartidarnu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0