Nostalgi

Hahaha, jaa jösses! sitter och lyssnar på Björn Rosenströms gamla godingar. Haha!! De för mig ca 3-4 år tillbax när livet var som värst eller hur man ska beskriva de.. De festades varje helg och alltid spelades någon låt av Björn! Haha, Liam sitter här nedanför och diggar med och leker med ett måttband. Idag så kommer Erika och lilla Maxi hit. Vi gör väl som vi brukar och fikar lite och pratar massa strunt.

Ååh jag måste försöka ta mig ner till Kryddan idag. Vill sätta upp tavlorna i sovrummet nu. Har framkallat korten där man bara ser Liams stora blåa ögon. Kommer piffa upp där inne med lite färg kort :)

Ååh har en hemlighet som jag bara vill skricka ut.. Hehe, säger bara att jag längtar till Tisdag och nästa Lördag ;)

    

Bilden i mitten ska sitta lite högre upp.. :) vi får väl se hur det blir.. Kan bli lite mycket ögon oxå.. Men dem är ju såå fina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0