Fuji Direkt

Har precis tittat klart på en film! Liam sover sin lunch nu, så då passar jag på att ha lite "egentid"

Idag kommer nog bli en riktig slappis dag. Knappt så vi har klätt på oss. Haha. Men de blåser jå jävligt så ser inte så skönt ut att gå ut. Fast jag skulle ju behöva ta mig ner till kryddan och hämta mina kort som kommit :) Lite surt att jag skickade efter bilder från Fuji förra veckan och idag så fick jag med posten ett reklamblad där man får 100 kort gratis från fuji.. Hum, men de kommer nog fler kort som jag kan framkalla innan den tiden är slut. 100 kort är ju ingeting om jag skulle börja framkalla massa kort på lillÄlsklingen!

Annars tycker jag att korten blir jätte bra som man skickar efter från dem, har blivit nöjd varje gång! Plus att de faktiskt inte är så dyrt. 0,75 öre för 1 bild ;)

Förresten så är Liams första album snart färdigt med bilder men ska dekorera själva albumet lite plus att han måste fylla 1 innan de är 100% färdigt. Ska även börja på ett Album som jag kommer skriva och samla bilder kring allt bus han och vi hittar på, typ som en Emilbok, "BusBoken" kommer vi kalla den.. Förstå vad roligt att sitta och titta i sen då han blir större.. :)


Typ som när han klättrar i fönstret fast mamma och pappa säger nej.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0