Avslöjande

Jaa, skrev ju om en hemlis i början på veckan. Nu täntke jag avslöja vad de handlade om :)

I lördags var vi upp tidigt och plockade upp 2 kompisar åå styrde resan mot Jönköping. Tog en jävla stund ner men de berode säkert på att vi var lite små nervösa och förväntansfulla. Väl i Jönköping så letade vi upp Holmgrens bil och träffade en kille som vi skulle köpa BIL av :D En BMW 320 Touring -04. Den var frächare än vi trott och han som ägt den innan eller rättare sagt dem som ägt den innan har nog alla varit pedanta!! En grymt fiin bil som vi några minuter senare efter att ha slrivit papper rullar ut på E4 och mot sthlm. Vr är grymt nöjda och den uppfyller alla våra krav!

Så nu vet ni! Något mindre roligt var att jag pajade mobilen i fredags och just nu har en gammal Nokia för tillfället. Men har ju sålt min Älskade Ådi nu så då har jag råd att köpa ny! Resten av pengarna går till att betala av lånen ;) Skönt att slippa :)

Aaja, massa nytt men då vet ni var vi pysslat med :)

Hoppas ni haft en toppen helg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0