Alla har vi mindre bra dagar: SKIT DAGAR!

Gaaahh vilken skit dag! Orkar inte med detta alls.. Dagens lärdom är i alla fall att rak kommunikation är det bästa. Alla har vi väl lekt viskleken och vet att de aldrig är samma sak som kommer ur den sistas mun som den förstas! Aja, de är inte de enda som gjort min dag sur, Liam är inne i någon "mamma period" han ska vara uppe i min famn exakt hela tiden. Men sen har han så mycket energi så en promenad med vagnen var en riktig plåga idag.. Nää instängd i lägenheten med en unge runt midjan har varit min dag. När Jimmy kom hem så mådde han inte så bra så aa ingen träning vart de heller :(

Ett plus är att jag slingat mitt hår så utväxten ser lite trevligare ut.

Aa detta vart ett riktigt klagoinlägg.. Snart när Liam somnat så ska jag släcka mina ögon och hoppas på en bättre morgondag. God natt alla vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0