FREDAG?

Idag är de Fredag, men känns verkligen inte som de. Fredagar är förknippade med sol och ledighet men den här dagen är ingen solig dag :(

Vi var ut och hälsade på Kajsa och Melvin i deras fiina nya hus. Rikitgt fiint, så skulle jag oxå kunna bo :D (Avis).
Vi fikade lite och barnen fick lite lunch sen så har Liam inte varit rikitgt pigg inatt/dag så vi åkte efter fikat :( Liam var så gnällig och viste inte vad han ville. Dem hade en liten kattunge som Liam gärna ville leka med, bara de att han mer torterade den så de var lite jobbigt och hela tiden säga ajaj när jag vet att han bara ville klappa men inte rikitgt har koll på vad man gör med händerna.. Detta är så roligt för mina släktingar som läset detta nu vet jag säger: det har han fått efter sin mamma och skrattar.. Jo men vist, när jag var liten exakt i Liams ålder så hade mamma en katt som hette Mimmi, den katten har jag slitit av päls på då jag var ca 1 och varje gång mamma och pappa sa ajaj så skrattade jag och fortsatte dra tussar från stackars kissen. Så jaa, såg mig själv i Liam idag och de var lite läskigt!!

Nu så sitter jag och ska ladda upp bilder på facebook från Tjejkvällen igår på Björkvallen (Frösunda). Vi fick testa på självförsvar och sen skjuta luftgevär. självförsvaret var jätte intressant och kan ju faktiskt vara bra att kunna. när de gällde luftgeväresskjutningen så ni som känner mig vet ju att jag skjutigt en del förut, idag fick jag visa de och kanske skryta lite ;) Jag vann faktiskt på 93/100 poäng. Ingen uppvärmning utan direkt på att skjuta 2 tavlor så är jag ganska nöjd med de resultatet :) Geväret gick av direkt då du nuddade avtryckarn så de var inte sånt gevär jag var van vid men de var kul att testa på de med. 

Tror min prins somnade för en stund sen så ska nog passa på att vila jag med slänger upp lite bilder vid ett senare tillfälle för er som är vän med Frösunda dam på Facebook kan se dem där vilken minut som helst ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0