Spik i foten!

Fan att man inte haft två bilar då hade man ju kunat vistas ute i solen. Är ju alldeles för varm ute för Liam så mestadels är vi inne nu fast de är så fint väder.. Han blir gnällig och förbannad då de är varmt ute. Men hade vi haft bil så hade de ju gått att åka iväg till någon badplats och lekt och svalkat oss. Idag så har vi lekt gärnet här inne och ute på balkongen sen somnade liam vid 13 tiden och sov en timme så då passade jag på att sola lite.. Måste ju få lite färg på kroppen jag med!!

Jimmy verkar ha haft en mindre bra dag idag då han messade mig imorse och berättade att han trampat på en spik som gått genom foten. Aj som faan, tänkte jag men han lät inte tagen av situationen alls så får väl se hur han mår och hur foten ser ut då han kommer hem. Jag hade ju tänkt åka och träna ikväll men om han känner att han inte klarar av Liam pga foten så blir jag nog hemma eller så får liam åka med men egentligen är de försent för lilleman att vara iväg på äventyr den tiden. Vi är ju ändå inte hemma först 22 typ..




En bild från Liams kalas :D



Kommentarer
Marga Wahlqvist

Behöver Jimmy Healingassistans så får han komma ut ikväll, jag är hemma. Om jag haft behandling hade han bara kunnat gå till lokalen på Stockholmsvägen, men inte idag. Ring om han kommer ut.

2011-06-08 @ 15:47:50
URL: http://www.marei.n.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0