Igår så gick vi hem till Mira, Robert och ...

Igår så gick vi hem till Mira, Robert och vincent. Linda gjorde oss sällskap från Norrköp! Robert har hjälpt oss att rädda bilderna från datorn som gått sönder.. Så tusen tack till honom :) Sen gick vi hem till Linda en.sväng och gissa vad jag hittade där om inte mina stövlar jag letat så mycket efter.. Så man kan ju påstå att de var lite av en turdag igår.. Idag så har vi slappat framför tven, är ju så tråkigt väder ute :( vi lämnade in mina skor hos skomakarn så nu blir dem som nya tills lördag :) Nu sitter vi och väntar på pappa Jimmy som verkar ha 12 h dagar på jobbet varje dag nu under sommarn.. Bra med pengar men inte så kul att bara se honom 3-4h om dagen :( Liam får han se ännu mindre.. jaja, de blir bättre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0