Vi vill till BVC


Behöver nog inte kommentera vad som händer på denna bild. Han har kommit på hur han ska komma åt saker. Köra så nära som möjligt och sen sträcka på sig och att öppna lådorna är jätte roligt för då kommer det ju fram spännande saker..

Nu har vi snart haft Liam hos oss i 8 Månader. Är galet vad fort de gått men tänk om vi skulle utvecklas så hela livet som vi gör de första året. Då skulle vi nog kunna flyga! Jag kan lätt säga att livet startade den dagen då han föddes. Inget kan så känslan av att vara behövd och den kärleken som man är kapabel att ge är ju helt otroligt. Att fästa sig så vid en människa redan då den är ett litet embryo och du inte ens känt en rörelse så redan där börjar känslorna att växa för de lilla livet. När dem sen kommer ut så går de inte att motstå att de faktiskt är DITT barn som ligger, men även ditt ansvar! Jag älskar livet som mamma även om de har sina tunga dagar, ett leende och dem är glömda. Att se Liam växa och bli mer och mer lik sin pappa i utsendet men definitivt mitt humör, det är sååå häftigt.

Idag har vi ringt BVC, fick lämna in ett meddelnade så skulle hon ringa upp. Ska bli så häftigt att se vad han väger och framför allt hur lång han blivit. :) Får se om hon ringer upp idag eller imorgon jag hoppas på en tid nästa vecka. Neej, Mira kommer nog om 10 minuter då ska vi fika lite sen ikväll vid 17:30 blir det nog upp till gymmet och kämpa lite, ska ringa åå höra om Gudmor Linda vill med.


Mitt hjärta slår för dig



Kommentarer
Charlotte

Go han är!:D Stora Liam, så otroligt fin! Eliah började också ställa sig upp för några veckor sedan :) Så roligt att se hur de utvecklas. Men många fall blir det ju, igår gick jag nog så jag satte en tjock mössa på honom haha. Han slår i huvet varje dag känns det som.

Söt du är! Nej jag är la inte superfet men magen är inte som det var och jag trivs inte med att dansa med magen i vädret sådär när den inte är fast.

Du är ju jätte dukig som tränat och lyckats gå ner så mycket som du gjort! Tror att man måste vara riktigt motiverad och ge järnet. Men det är ju inte alltid så lätt med de små, energin tar slut ibland.

Kram

2011-01-11 @ 11:25:02
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Charlotte

Go han är!:D Stora Liam, så otroligt fin! Eliah började också ställa sig upp för några veckor sedan :) Så roligt att se hur de utvecklas. Men många fall blir det ju, igår gick jag nog så jag satte en tjock mössa på honom haha. Han slår i huvet varje dag känns det som.

Söt du är! Nej jag är la inte superfet men magen är inte som det var och jag trivs inte med att dansa med magen i vädret sådär när den inte är fast.

Du är ju jätte dukig som tränat och lyckats gå ner så mycket som du gjort! Tror att man måste vara riktigt motiverad och ge järnet. Men det är ju inte alltid så lätt med de små, energin tar slut ibland.

Kram

2011-01-11 @ 11:29:20
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Sara, Mamma till Ewélinn <3

Åhhh jag tycker han år så himla söt!!! :)

2011-01-12 @ 10:42:53
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0