Torsdag

Väntar på min farmor som ska komma och Reika min stortå.. Jag hade nageltrång på båda stortårna i somras men nu håller jag på att tappa den ena nageln så igår under tärningen så hade jag tejpat fast den för att den inte skulle vika sig eller något sånt. Men istället då så har jag fått nageltrånig igen.. Plus att en ny nagel ligger under och väntar på att få kika fram.. Men den gamla nageln sitter fast med ca 2-3ml kvar i överkanten.. De gör så grymt ont så jag kan inte ens gå på den och försöka ta på mig en sko, NO WAY! Har smörjt in den med zon, haha fixk för mig att de kanske skulle funka mot den pulserande smärtan i tån. Tån är ju svullen som en pingisboll!!

Aja nog pratat om min stackars tå. Idag händer inte så mycket, vi hade tänkt att gå ut och gå men de är då två saker som hindrar oss; Tån och Vädret. De är verkligen storm här och de blöser till och med in genom fönstrernas fogar.. Suck!! Kallt är de så har algt handukar runt fönstrena i köket.. Haha!!

Nej, nu är de lunch så skivs kanske senare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0