Nu är dem på BB

Ååh igår fick jag de EFTERLÄNGTADE sms:et att Erika & Markus var på väg in till förlossningen. Sjukt att vi satt och pratade om det dan innan att hon sen fick värkar på natten. Hihi!! Ingen vet vad de är dem väntat så nu sitter jag som på nålar för att höra hur det gått och vad de blir, pojke eller flicka!

SPÄNNANDE!

Precis då jag publicerat inlägget så fick jag ett mess om att en POJKE sett ljuset inatt vid 3 tiden.. Såå fiin perfekt liten kille så stort GRATTIS Erika och Markus nu är er grabb äntligen här ;)
KRAM till er alla tre!


Kommentarer
Sophie Dolph

ÅÅHH du får hälsa dom såå mycket från oss om du pratar med dom!! Åh så mysigt

2011-01-27 @ 17:06:54
Soffan

Åh va roligt :D<3

2011-01-27 @ 18:44:02
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0