Liam Jimmy Wahlqvist

Mitt hjärta kan nu sätta sig upp själv.. Sen har han börjat krypa mer på knäna men då de ska gå fort så ålar han. På nätterna nu så vaknar han så många fler gånger än han gjort tidigare. Vet inte vad de är kan inte se att de är någon tand på g eller att han verkar ha ont, utan han vaknar och ska ha nappen eller flaskan alldeles för många gånger :/ På dagarna är de full fart så han borde ju vara trött, men jag vet inte kan ju vara växtvärk oxå som gör att han vaknar för han ligger och trycker med fötterna mot varandra hela tiden och  trycker sig bakåt.

Jag har inte varit på någon koll hos bvc än så längd och vikt får ni vänta lite med. Ska ringa till bvc i veckan åå boka ett besök :)

Men de märks att han har blivit längre för nu har vi varit tvungna att byta från vagga till spjälsäng. Han tror de är en lek hage och kryper om kring i den så de senaste nätterna nu så har han fått somna i våran säng om han vaknat, just för att han inte ska börja krypa omkring. Kan ju vara de oxå som gör att han vaknar flera gånger att han somnar i våran säng och sedan läggs ner i sin ensama säng.. Jaa, jag vet inte! Inget som är speciellt jobbigt då man blivit van att vakna om nätterna..

En sak till i hans utveckling är att han nu börjat resa sig mot saker och försöka ställa sig upp. Men han har absolut ingen balans att stå själv mot saker utan de slutar ofta med en duns.. :/


Att bada är super roligt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0