Landkrabban

Åååh mys dag idag bara.. Först träffa några girls på stan, de vart fika på Landkrabban. Sen mötte vi upp mamma på hennes jobb innan vi gick hem till oss. Liam visade alla sina konster innan hon skulle gå igen. Vart spagetthi med köttfärsås till middag :D Ååh fan inte hinner man med gymmet idag heller.. Jag som tänkt att jag skulle dit ända sen imorse.. Men neej (tisdag och) Jimmys dag idag. Så fick lägga träningssakern apå hyllan och där får dem väl ligga tills imorgon. Då är träning innan cup som står på schemat :D

Ni läsare:
vad vill ni läsa mer av i min blogg? vill ni att jag lyfter upp något speciellt?

Sen får ni gärna slänga upp lite mer kommentarer än dem få jag får :/



Kommentarer
Carro

Jag som är fotbollsintresserad tycker det skulle vara kul om du skrev mer om hur du tycker att det går i fotbollen, med laget och träningar osv. Sen är det alltid gulligt när du slänger upp bilder på Liam, det tycker jag att du ska fortsätta med :) Kram

2011-01-11 @ 19:26:01
URL: http://carolineasp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0