Laddar inför ÅLAND!

Imorgon vid 18:00 så ska allt vara färdigpackat och jag ska vara färdig för att åka till Åland över helgen. Jag är nervös och känner lite seperationsångest för att vara ifrån Liam så länge. Men jag vet att han kommer ha det bäst hemma hos sin pappa :)

Hur som helst så kommer de blir sååå roligt! Fotboll, fotboll och ännu mer fotboll :D Båten lämnar hamn vid 20:00 och vi är nog inte hemma först samma tid på söndag.

Så nu laddar vi tjejer och ser till att vi ger motståndarna ett motstånd dem sent ska glömma ;)


Tipset som jag fixat ;)



Kommentarer
Caroline

När ska du använda dem där? spännande :)

2011-01-28 @ 08:09:12
URL: http://carolineasp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0