Ingrid :)

ingrid från gamla klassen om Happy New Year!!:
Hej Jessica!!
Vad roligt att du haft ett toppenår, och hoppas det fortsätter så :)
Ska ni komma till Åland och spela?! Så roligt!
Förstår om det är fullt upp, men annars skulle det ju vara så roligt att ses. Fast helst skulle jag ju vilja träffa lilla Liam också :)
Många kramar

Heej, yes jag ska till Åland i slutet av Januari. Först så var tanken att Liam och Jimmy skulle följa med men sen vart de för dyrt så då får dem stanna hemma. Ja jag tycker nog att vi tar de då Liam oxå kan vara med för vill gärna att du träffar honom oxå :) Men jag är ju mamma ledig fortfarande och skulle de passa dig så åker jag gärna över någon gång och hälsar på?! Är du hemma fortfarande eller har du börjat jobba nu? Ååh vore så roligt att ses innan sommarn :)

Krama Adrian från mig och Liam :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0