Liten bildbomb

Usch kan inte riktigt sluta tänka på den där kvinnan i videon. Hur vågar man utsätta sitt barn för sådan dårskap? Jag hoppas som dem säger i videon oxå att detta inte är något som blir "poppis" eller att de finns dem som ser de som bra och tar efter.. Filmen och beteendet borde förbjudas och dem borde leta upp kvinnan och låsa in henne någonstans.. Aa fy!

Neej, nu har de snart gått en hel vecka utan träning och på något sätt så känns de ändå i kroppen att man är rastlös. Men vill jag spela i helgen så är det nog bäst att jag är still!! Jag ska ut till farmor hon ska "kika" lite på benhinnorna och sen behandla lite ;) Så för hoppningsvis så är dem bra tills onsdag :)

Liam är lite små gnällig men han har verkligen blivit stadigare på benen nu.. Han klättrar i soffan upp och ner på armstödet så tur att v inte har trappor, Haha.. Otroligt att han orkar sig själv de är ändå 11 kilo som ska lyftas med dem små benen. Karin sa att de var vanligast att "överviktiga" barn börjar gå efter 1 års ålder och att dem vid 8 månader brukar börja ta sig framåt flr första gången.. SJälv ser jag inte Liam som överviktig för jag tycker bebisar ska vara lite rultiga, och han är ju inte seg eller slö på något vis. Hihi, men Liam är en kämpe och envis som bara den, hum kan de vara efter mamma sin?!.. haha

Neej, nu ska jag göra någon nytta kanske klä på sig normla kläder!! haha..


Att klättra på mamma och se söt ut så hon lyfter upp mig de är jag bra på ;)

 
<---Att leka tittut i spisen är roligt nu när jag kan stå upp.      Att klättra på allt och smaka -->                            

Japp där var tänderna oxå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0