Dejternas dag!

yeees, idag ska jag och Liam möta upp 3 girls och ta en fika någons stans i byn här.. Kajsa skulle först på babysim med lilla Melvin så dem skulle komma efter och Linda skulle fixa pass till hennes resa. Såå aa det blir väl jag och Erika som möts på bron vid 11:45 :) Tänk de kanske är sista gången vi ses innan Erika & Marcus får sin lilla plutt.. Ååh lägtar efter att få se den lilla plutten, kommer vara hur sööt som helst!!

Liam busar just nu under mig här vid datorn klättrar upp och ner på baslådan vi har. Haha!! Han ställer sig nu upp på 2 röda om han vill, min lilla älskling som låg sista dagen i magen för 8 månader sen, ofattbart! Idag slapp vi iallafall överraskningar i sängen då vi gick upp, hehe han får sova i större blöjor nu på nätterna (nr 5).

Aa vart igen gym igår får bli idag istället ;)

Neej, nu ska de fixas lite här hemma innan vi drar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0