1 Januari 2011

Otroligt vad ett år kan gå fort! Känns som nyss de var 24 december 2009 och Jimmy fått sin försa hälsning från magen då han fick känna en spark för första gången eller då jag stod här på övervånningen och tittade mig i Jimmys mormors spegel och såg på min växande mage, men fan de är ju över ett år nu?! Är inte de helt sjukt! 

Men men vilken härlig vinter dag de är idag här uppe :) Solen lyser fint över siljan här nedanför så man får nästan lite lust att ta sig ner dit. Men de är jobbigt att dra ner vagnen i snön och sen uppför allt då vi ska hem igen, nej de får vänta till våren innan vi kan ta oss ner dit.. Kanske att nästa gång vi kommer upp att de går att ta sig ett dopp där ;)

Vi var nyss till min mormor och morfar i Leksand. Var såå roligt att se dem igen :) Ååh fina Julklappar fick Liam oxå. Tänk att om dem hade fått köpa blöjor för 5 kronor i Norge.. Aa livet är bra orättvist!! Men de tackar vi för dem kommer Liam att bajsa bra i ;)

Liam kryper runt här och alla tittar på honom hela tiden. Måste vara roligt att vara barn och se alla vuxna fjanta runt.. Haha, och allt man gör vad de än är så är man duktig.. Haha, vem vill inte vara barn och hela värden är rolig?! hahaha.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva så vi hööööres senare!!


Vi 2 <3



Kommentarer
Soffan

Tack Jessica =) Gillar bilden på dig och Liam <3

2011-01-03 @ 18:31:40
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0