1-1 mot Mariehamn

Första matchen var helt okej för att vara första matchen vi lirar ihop. Vi får en drömstart och gör tidigt 0-1 Mickis vår lilla måltjyyv som får in även den enklaste bollen.. Det syns tydligt i vårat spel att de är mycket innomhustänk som sitter in printat i våra huvuden. En tuch spel och sen springa oerhört mycket i onödan. Vi var en väldigt långt lag hela matchen vilken mariehamn nytjade i andra. Jag har bollen och får den lite ifrån mig undertiden som jag försöker få kontroll på den kommer en tjej och från mariehamn och får den med sig hon går igenom mittfälltet ochs lår en boll lätt ut till vänster där ne tjej kommer och fiint sätter bollen i mål bakom Carro.. FAN 1-1, och mitt fel!! Detta blir även slut resultatet och aa vis ka väl inte gräva ner oss för de 1-1 mot Mariehamn div.3 i deras hall och dessutom fjolårets vinnare av turneringen. :)

Startade:

Carro

Malin  Frida  Matilda Elin L

Honken  Jessica-(k)  Tinna   SK

Kicki   Mickis

Detta är en träningsturnerning så vilka som startar är egentligen ovesäntligt men för att jag ska träna lite på att skriva inför sommarn så gör jag detta redan nu.. (k) betyder Kapten.

Uppdaterar igen efter nästa match eller senare ikväll ;)

PS. Hoppas de går bra ute på Väddö RSK, RIF :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0