I DO!

Vart inget f-center idag. Tjejerna hade rätt de var inget idag! Mira kom först hit och sen gick vi ner på stan.. Lite lunch på Subway och sen lite titt i butiker. Testade en kläning på H&M den var jätte fin men mina armar är som jaa jag vet faktiskt inte.. Så de blev ingen klänning!! Hur gör man för att få det fastare runt armarna fast inte bygga muskler?

Nå väl så vid 15 tiden så kom Liam och jag hem igen. Nu har vi lekt en stund och nu sitter jag här medans han busar med dörren. Nyss stängde han in mig och satte sig mot dörren på andra sidan så jag inte kom ut. haha busunge.

Usch inte alls lust att ställa mig och laga mat idag. Men man måste äta så de är bara att sätta fart. Sen kanske Liams famor och farfar kommer och hjälper oss med en hylla här i förrådet.. Hum aa den hyllan jag svor över så mycketi ett inlägg innan! Men jag kan erkänna jag är nog inte så händig som jag trodde. Det är idiotsäkert, aa vist då är jag en idiot för de går inte!! 

Oj nu klev älskling in genom dörren så bäst att sluta och smöra lite för honom innan han hinner se diskberget.. 

kram på er

 



Busungen gör sina konster



Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Vilken mysig blogg, alltid kul att springa på lite nya mammor att följa! Hoppas vi ses igen =)

Trevlig kväll!

2011-02-24 @ 18:40:17
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Tack! =)

Han är 8 månader plus... så det är fullt ös! =)

2011-02-24 @ 18:58:07
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0