Inte långt kvar nu :)

Just nu sitter vi och myser framför tven.. vi längtar alla 3 tills lördag morgon då vi rattar mot Garsås för att fira jul . Men har 4 arbetspass först att ta lig igenom, känns långt nu men minskar fort.. Imorgon har vi en stor kontroll på vår restaurang i Norrtälje.. Hoppas det kommer gå bra, fast man är ju lite nervös inför det.. Dem står där led block och tidur och kollar ALLT.. Men det ska nog gå bra :)

Imorgon slutar jag 18 sen måste jag hem och förbereda lite inför vi åker, kanske börja packa och se över vad aom sk tvättas på torsdag då jag har tid i tvättstugan! Sen ska även mat förberedas som jag ska ta mig till julbordet då jag egentligen inte är så förtjust i julbord.. Så tänkte underlätta med att laga lite egna varianter. Typ, baccon lindade kycklingfileer, köttfärsfyllda baugetter och sen något mer men vet inte riktigt vad?! Har ni några tips?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0