Fram och tillbax



Jaa, vi åkte hem från Dalarna i måndags men har inte haft så mkt dator tid. Vi fick massa fina presenter och Liam massa roliga leksaker som han leker med morgon till kväll. :) Tack så jätte mycket för allt fint!

Jag fick ett nytt Teleobjektiv av Jimmy :) Så nu kan de fotas mer i sommar från både fotbollen och andra roliga aktiviteter. Blir super fiina bilder :)
det är mycket man vill ha men då jag får råd så vill jag även skaffa mig ett vidvinkelobjektiv och ett ljuskänskigare normal/teleobjektiv för fotografering innomhus, har inte bestämt mig vad som är bäst vill ju kunna fota med fotbollen och hemma då Liam gör något roligt.. Har hittat ett som jag tror skulle passa ----> här <---- Någon som är duktig får gärna lämna en kommentar :)

Idag så har både jag och Jimmy jobbat. 11-17:30vart de för mig :) Imorgon är vi lediga igen så vet inte vad vi ska hitta på.. Blir nog ganska lugnt!!

Hoppas ni haft en mysig Jul, det har iallafall vi haft. NU laddar vi om för Nyår :) Det ska firas med bästa vännen Sophie <3










Här kommer lite bilder från jul! :D

 


Testar om de går att surfa på nya datorn.. Hahaha

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0