Rättvik upd 3

Jaa nu börjar veckan lida mot sitt slut.. Både posetivt och negativt. Posetivt att få komma hem men mindre posetivt att snart börja jobba igen. Nästa vecka så ska Lillskrutt skolas in på förskolan. De är oxå lite blandade känslor kring de.

Men i onsdags så var de lugnt vi tjejer var kvar här i stugan och spelade fia mest hela kvällen. jimmy var och roade sig på annat håll. Marika och jag gick för att natta Liam och vi fick se en jätte fin solnedgång nere vid sjön.

Igår så var vi till Sågmyra och shopade järnet. Jag fick med mig massa bra till Liam som han kommer att behöva nu under hösten på dagis bla. Till Mig hittade jag 3 tröjor, ett par sandaler och strumpor. Till middag vart de pyttipanna från allt grillande som vi käkat dagarna innan. Efter maten så vart de ett vällsdop nere vid sjön och de var hur skönt som helst, de tyckte Liam oxå som inte hade några problem att doppa sig.

Idag har varit en riktig seeeg dag. För de första är de dagen innan vi åker hem och för de andra så känner iallafall jag mig helt slut efter allt vi gjort. Men snart så ska de sparkas igång lite här och vi ska iväg och panta panten och sen käka på Big street :) Bästa grillstället i Sverige!

Imorgon så blir det Orsa Björnpark med Liams farmor och farfar ska bli roligt att visa honom alla djuren hoppas dem håller sig framme bara :)

Blir nog ingen mer upd från Rättvik nu innan vi kommer hem så hoppas ni haft en fiin vecka för de har vi. Bilder kommer då vi kommit hem :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0