Inför Hösten!

Har hamnat i ett läge då jag bara måste träna.. Har gått bra dem sista gånerna så då är de ju roligare oxå.

Ikväll är det fotboll som står på schemat. Sist så gick de hyfsat och de känns som att konditionen har kommit tillbax jag orkar otroligt mycket mer än för ett år sen. Har sprungit hela sommarn 1-2 gånger i veckan och de har räckt för att öka konditionen. Har sprungit 5km i taget och ibörjan var de segt då jag sprang på lite mindre än en timme men då oxå 10-12kg tyngre idag springer jag runt halvtimmen och ska börja öka sträckan för att få kämpa lite igen. Men innan de så måste jag köpa mig ett par ordentliga löparskor!

Jag startade på 75kg någonting då jag startade för ganska precis 1 år sen. När jag tränade som hårdast så gick jag ända ner till 63kg men nu under semestern så har väl något kg smygit på igen. Målet innan min födelsedag är att gå ner till 60kg och de är hård träning och rätt kost för att hinna ta sig dit.

Nu börjar jag snart att jobba och då blir det cykel till och från jobbet, kommer köra på fotbollsträningarna och eventuellt något gympass i veckorna och sen så hoppas jag på ett glädjande besked i November!

Ex:
Måndag: Cykel t.f jobbet, Fotbollsträning
Tisdag: Cykel t.f jobbet
Onsdag: Cykel t.f jobbet, Fotbollsträning
Torsdag: Cykel t.f jobbet
Fredag: Cykel t.f jobbet
Lördag: pass + Gym
Söndag: Vila (fotbollsträning)

P.s. Vet ju inte än hur fotbollen kommer att hamna men detta är bara för att visa ungefär hur jag tänkt :D

Nej, nu så ska jag vara lite social innan de är dags att dra till träningen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0