Grattis Mormor!

Igår fyllde Liams Mormor år. Men mamma Jessica hade match så blev ingen fika igår så ska dit en sväng idag vid 16:30. Sen blir det bio med några bruda. vi ska se "hur många lingon finns de i världen?" hoppas den är bra.

Annars så har Liam börjat växa igen så de är gnälliga nätter av växtvärk. Men inatt sov han ganska bra :)

Han säger nu mamma, pappa och mampa eller pappa till lampan. Han pekar fint med pekfingret på de han vill vi ska titta på. snutt blir ju snart 1 år. Men att börja gå har inte riktigt varit i gång just nu även om han går mot saker åibland glömmerbort sig med att släppa händerna så har inga steg tagits än.

Jag har ett viktmål att nå till påsk, 66 kg vill jag då väga. Nu så har jag börjat på en ny kula och väger mig varje fredag idag har jag tagit mig ner till 67 kg. Så snart har jag lyckats gått ner 10kg sen start, det känns kanon :D

Imorgon så ska vi till Vallentuna vid 12 tiden och käka tårta för pappas sambo och hennes dotter fyller år i helgen :) mumma!


Liam och Linnea på öppnaförskolan. Så söta men lite unga? haha.


Liam pussar en låssas kanin som dem hade där.


Bus :D 



Kommentarer
Erika

Vilka härliga bilder! :)

2011-04-01 @ 21:09:27
URL: http://mylittlewords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0