Akuten

imag0414 (MMS)

4 gången som jag stukar foten. Tidigare har jag gjort de 2 ggr med vänster fot och nu 2 ggr med höger oxå. De gör ju så förbannat Jävla ont. Igår (onsdag) så möte vi bollstanäs f17 i andra halvlek får jag en spark över benet och där efter trampar snett. Gör hur de knäcker och blir samtidigt väldigt rädd men känner direkt igen smärtan. Väl nere på ntj sjukhus så konstateras en kraftig stukning efter rönken. Tack och lov att de inte var värre. Idag har jag i re kunnat gjort så mycket utan är haft min guld vän Kalle som assistent. Hon har hjälpt mig mest med Liam till Jimmy kom hem. Sen packade vi bilen full och åkte upp till dalarna. Nu ligger jag här i sängen och Liam har precis somnat efter att inte alla gillat de nya stället, luktar ju inte som hemma! Hoppas han sover en stund imorgon för de skulle iallafall jag behöva. God natt och GLAD PÅSK på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0