Taco night!!

Vilket rusk de är ute.. Har regnat typ hela dagen förutom en timmes uppehåll då jag skyndade mig ut för att handla och sen gå en liten sväng. Vid 5 tiden kommer Mira och Vincent hit och vi ska käka middag ihop och sen bara ta det lugnt framför tv:en typ :) Mysigt!! Kanske att Sandra och Sara tittar förbi senare på kvällen. Är nänligen så att Jimmy ska på sverige - Ungern ikväll och sen ut på Rocketroom så är själv hemma med Liam så då passar man på att bjuda över lite folk :D

Liam har precis somnat och jag funderar på att förbereda lite inför maten typ skära grönsaker och så.. Får se eller så tar jag lite tid för mig själv och bara tar det lugnt.. (Blir garanterat de sist nämnda.)



Kommentarer
Sandra (LéonEnija)

Hej gumz.. de va synd att sara va sååå upptagen igår så vi inte hann komma förbi men vi får ta de någon annan kväll lite mat och kanske ett glas vin eller nått och bara massa tjej snack... kram kram

2010-09-04 @ 13:43:46
URL: http://leonenija.blogg.se/
sarah

ja nu ser jag framemot hösten :) DEt ska bli så roligt!! Kram

2010-09-05 @ 10:32:11
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0