Tisdag!

Igår var Kajsa och jag till Thuns med våra små prinsar.. Tråkigt att dem inte hade stl.50 till Melvin men vi hade mysigt endå och Liam fick lite saker med sig hem, även jag köpte en mössa och ett pannband till mig själv!

Idag skulle vi på babysim men Max har blivit sjuk så hoppar de idag. Är inget roligt att åka dit själv så spar oss till nästa gång jag känner mig dessutom lite små hängig då näsan sagt sitt och satt stopp i rören! Neej, så blir nog hemma kanske att jag måste ut till Sara idag igen (var där igår kväll) måste få ut dopkorten denna vecka så vi ska nog beställa dem idag så kommer dem ganska fort sen så för hoppningsvis så har folk dem i början på nästa vecka :D

Kajsa kommer nog hit runt 12 och jag ska hjälpa henne kika på bloggen som de var något strul med.. Sidmenyn hamnade underst i bloggen och Headern var för stor, sen vill hon ha en räknare på hur gammal Melvin är under inläggen så vi har lite att pyssla med men de ska gå ganska fort :)

Fattar inte vad de är med kroppen, känns tung som fan och ögonen känns svullna. Är jag påväg att bli sjuk igen? Har ju inte tid med sånt då de är massa viktigt denna vecka....... FAN!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0